💬

איך פותרים את השגיאה "אין תמיכה בזיהוי דיבור בשפה הנוכחית"?

3 תשובות

אם תקלת "אין תמיכה בזיהוי דיבור בשפה הנוכחית" מופיעה במחשב שלך, ניתן לנסות את הצעדים הבאים:

1. עדכן את השפה: בדוק האם השפה שבה המחשב "לא שומע" קיימת בתצוגה ובהגדרות. עדכן את השפה הרשמית של המחשב, או תלחץ "שפה" - "עדכן" ובחר את השפה הרצויה.

2. עדכן את המערכת החומרה: בדוק האם תקלת הקול (SPE) עובדת כראוי. תלחץ "קול" - "תיקונים" ובדוק האם תקלת SPE היא הסיבה לתקלה.

3. פעילות סולו: בדוק האם התקלה תתקיים במצב סולו (כאשר יש שיחה רק עם מחשב). אם התקלה תיסוג, הדבר לא קשור לשפה או לסיביות.

אם לאחר שנסיימת לבצע את הצעדים הללו, התקלה עדיין קיימת, אז אנא קשר לשירות הלקוחות של היצרן או למפיץ לקבל עזרה נוספת.

השגיאה "אין תמיכה בזיהוי דיבור בשפה הנוכחית" נקשרה לבעיות של בניית תוכני חינוך, טקסטיליטיקה, וביון.

ב-2019, IBM IntellIDG Systems, Inc. (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM) (IBM

שגיאה "אין תמיכה בזיהוי דיבור בשפה הנוכחית" היא שגיאה רב-פלטפורמית שקשורה לתמיכה בזיהוי דיבור בשפה הנוכחית.

בדרך כלל, אפליקציות דיבור ומפצחי תמלול, כמו Google Assistant, Siri ואחרים, משתמשות בטכנולוגיות מתקדמות של מודלי למידת מכונה (ML) ומודלי תמלול כדי לזהות ולהבין דיבור.

אם השגיאה "אין תמיכה בזיהוי דיבור בשפה הנוכחית" מופיעה, הפתרון האפשרי כולל:

1. בדיקת תמיכה בשפה: בדוק אם שפת הדיבור שלכם תומכת על ידי האפליקציה. רבות מהאפליקציות תומכות בשפות רבות, אך ייתכן ששפת הדיבור שלכם אינה תומכת.

2. עדכון האפליקציה: עדכן את האפליקציה למודל החדש ביותר, שמציע תמיכה בשפה הנוכחית.

3. בדיקת תקינות המיקרופון: בדוק אם המיקרופון שלכם תקין ואם הוא תומך באיכות דיבור הנדרשת.

4. בדיקת תקינות האינטרנט: בדוק אם האינטרנט שלכם תקין ואם הוא יכול לשלוח נתונים בצורה טובה.

אם השגיאה עדיין קיימת, ייתכן שהבעיה קשורה לשארית של האפליקציה, ובמקרה זה, יש לתקן את האפליקציה או לחפש עזרה מהמפתח.

התחבר או הירשם כדי לענות על שאלה זו.

📊 סטטיסטיקות

צפיות: 1
תשובות: 3
הצבעות: 0
נוצר: 22/10/2025

יש לך שאלה?

שאל את הקהילה וקבל תשובות

שאל שאלה חדשה